עלונים


ירון, למה אינך משתתף בשיעור?

ירון, למה אינך משתתף בשיעור?

עלון קשב ADHD
עברנו את החגים והגענו ללימודים. איך נשיג השתתפות בשיעור מצד תלמיד עם הפרעת קשב?  דר' נעמי וורמברנד, מומחית להוראת תלמידים עם הפרעת קשב, טוענת שעל המורה ליצור חיבור רגשי ומכבד עם התלמיד, וכן שעל שניהם לעצב ביחד תנאי למידה מותאמים:

"ירון, למה אי...


24.02.2016

חתול או עכבר? שילוב בעלי חיים בטיפול הרגשי

חתול או עכבר? שילוב בעלי חיים בטיפול הרגשי

עלון קשב ADHD
שלום רב,
החופש הגדול במוסדות החינוך והלימוד מסיט את תשומת הלב מעניינים חיצוניים לעניינים אינטימיים יותר בתוך המשפחה ובינינו לבין עצמנו. רחלי בן דוד, מטפלת בסיוע בעלי חיים, מאפשרת הצצה מסקרנת למים העמוקים של טיפול זה. לאחר מאמרה, מובא הסיפור המשעשע: 'זרקו את הכלב שלי מבית הספ...


24.02.2016

זה לא הילד שאני מכיר-לגלות את הפנים האחרות של הילד

זה לא הילד שאני מכיר-לגלות את הפנים האחרות של הילד

עלון קשב ADHD
שלום רב,
העלון הנוכחי מציג את הגישה המערכתית מזוית שונה: רק בגישה זו מתאפשר לכל אחד מן הנוגעים בילד להתוודע גם לפנים האחרות שלו. את הזוית המקורית הזאת מציג שחף בן שלום, יועץ חינוכי ומלווה משפחות לילדים עם קשיי התנהגות, אשר חווה את הפרעת הקשב באופן מאוד אישי ומאוד מקצועי. קריאה מהנה!

...

21.02.2016