עלונים


סטטיסטיקות של הקלקה על קישורים

סטטיסטיקות של הקלקה על קישורים

מה אומרות הלחיצות
על קישורים בתוך המייל?

מספר הלחיצות על הקישור עשוי להצביע על מידת העניין בו.
וגם, הרבה לחיצות על הקישור עשויות להצביע על כך שהנמען שלנו העביר את המייל לחבריו המתעניינים, והם אלה שלחצו על הקישור.

הרבה לחיצות של אותו אדם על אותו קישור עלולות להצביע על תקלה. למשל:
הקישור נפתח...


14.10.2017

סטטיסטיקות של פתיחה לפי שעה ביום

סטטיסטיקות של פתיחה לפי שעה ביום

האם השעה ביום קובעת 
את מידת הפתיחה של המסר?

האם הנמענים פותחים יותר מיילים בבוקר, בצהריים או בערב?
האם כדאי לשלוח את המייל בבוקר, בצהריים או בערב?
האם למצב תיבת הדוא"ל יש השפעה על מידת פתיחת המייל החדש?
האם לשעה ביום יש השפעה על מידת הפעולה שהנמען ינקוט כמתבקש במסר?

לחצו על הקיש...


14.10.2017

למי אנחנו שולחים את המייל?

למי אנחנו שולחים את המייל?

האם הנמען הוא גבר או אשה? נשוי או רווקה? עצמאי או שכירה? האם הוא פותח מיילים? מתי הוא פותח מיילים? איך לגרום לו להסכים לקבל מכם מיילים וגם לפתוח אותם?
עבורך,
איש מקצוע מומחה  בטיפול, חינוך ואימון אנשים,
מיועדת סידרת המסרים, שתערוך היכרות בינך לבין רשימת התפוצה שלך. ...


14.10.2017