דר' יהודית אל-דור מסבירה את חשיבות המידע של המורה אודות תלמידו:
מורה רואה את התלמיד על רצף לאורך זמן לעומת מאבחן שמסתכל על התלמיד בנקודת זמן אחת. בנוסף, המורה רואה גם ילדים אחרים ויכול להשוות לנורמה בכיתתו. האינפורמציה של המורים קריטית להפניית התלמיד לאבחון לקות למידה.
02.07.2015
דר' עמלה עינת מסבירה כמה חשוב להטרים ולמקד את התלמיד עם לקות למידה. להגיד לפני כל משימה מה עומד לקרות ומה בדיוק נדרש מן התלמיד.
02.07.2015
הפרעת הקשב היא כח, יכולת חשיבה כוללנית, יצירתיות, מקוריות ובכלל - מתנה. על כל אחד למצוא את הסביבה המתאימה לו, שתאפשר לו להביא לידי ביטוי את החוזקות שלו.
הסבר של המומחה לקואצ'ינג/אימון והתרפיסט גאל זיידנר.
02.07.2015