http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/hafraatKeshev.htm
הידע החינוכי והקליני מלמדים כי תלמיד בעל הפרעות קשב וריכוז מצליח בתנאים בהם הסביבה הפיסית והאנושית מותאמת לצרכיו. הסביבה האנושית מורכבת מהורים ומורים. לפיכך המטרה המרכזית שמערכת החינוך לקחה על עצמה הוא לסי...
25.03.2011
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/HitpatchutNafshit.htm
ההתמודדות עם ADHD דורשת מחברי הצוות החינוכי להכיר בתפקידם כסוכני שינוי במיתרים הפנימיים ביותר של נפש התלמיד. תלמיד עם ADHD מגיע למערכת החינוך לא רק עם פיגור בהתפתחותו הנירולוגית אלא גם עם ליקוי בהתפת...
25.03.2011
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/YeshMaLasot.htm
מקובל לחשוב כי תסמונת ADHD נובעת משילוב של מספר גורמים: גנטיים/תורשתיים, סביבתיים ותרבותיים. בין האמצעים הטיפוליים אנו מכירים בעיקר את האמצעים התרופתיים, וכן טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) המתייחס ל...
25.03.2011