http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/HitpatchutNafshit.htm
ההתמודדות עם ADHD דורשת מחברי הצוות החינוכי להכיר בתפקידם כסוכני שינוי במיתרים הפנימיים ביותר של נפש התלמיד. תלמיד עם ADHD מגיע למערכת החינוך לא רק עם פיגור בהתפתחותו הנירולוגית אלא גם עם ליקוי בהתפת...
25.03.2011
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/YeshMaLasot.htm
מקובל לחשוב כי תסמונת ADHD נובעת משילוב של מספר גורמים: גנטיים/תורשתיים, סביבתיים ותרבותיים. בין האמצעים הטיפוליים אנו מכירים בעיקר את האמצעים התרופתיים, וכן טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) המתייחס ל...
25.03.2011
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/ShelMiHayeledHaze.htm
אנחנו נדרשים לשינוי בסיסי בתפיסה. המסגרות החינוכיות לא צריכות "לטפל" בילדים עם ADHD, אלא לשלב באופן אורגני בגישתן החינוכית את העקרונות הקשורים לחינוך וטיפול ב-ADHD ולהפיק רווח לכל קבוצות...
25.03.2011