יעל סולומון


מגע היא שפה אוניברסלית, היא "שפת המקור". שפת החיבור.
זו "השפה" שהילד/ה שלך הכיר/ה, עוד לפניי שנתנו לה ציונים, עוד לפניי שאבחנו אותה, עוד לפני שהיו אתגרים או "בעיות". אי שם בהתחלה, כשהם היו המתנה הכי גדולה שיכולת לבקש. זוכרת? 

נעים מאוד, שמי יעל סולומון. בעלת הכשרה כמורה לחינוך מיוחד
(B.Ed חינוך מיוחד ומדעי החברה), הדרכת הורים בעיסוי תינוקות וטיפוח מגע אוהב ותומך מטעם העמותה הבינלאומית לעיסוי תינוקות ווהכשרות נוספות. 

לאחר נסיון של 17 שנים בעבודה עם בני נוער, נשים, גברים, תינוקות ומשפחות, כיום אני תומכת בנערות, באמהות ובאבות, דרך טיפולי מגע וספציפית - דרך 'ריפוי בעזרת עיסוי' ואומנות הריפוי - 'לומי לומי' מהוואי. 

אם היית יכול/ה לראות איך הן נראות לפניי שהן נכנסות לסשן ואיך הן נראות אחריי, אולי היית מזיל/ה דמעה של התרגשות יחד איתי. כי זה אכן מרגש ומפעים!

~ בסשנים של ריפוי בעזרת עיסוי ולומי לומי, כל המערכת נרגעת. כן, הן "מחזיקות מעמד" במשך שעה וחצי של סשן, כי אין שם מאמץ. יש רגיעה של הגוף, של מערכת העצבים, של כל המתח והדריכות המאפיינת את שאר אירועי החיים. אפשר לנשום, לנוח וזה מהדהד גם בכיתה, בדימוי העצמי, במוטיבציה ועוד. 

~ בסשנים של ריפוי בעזרת עיסוי ולומי לומי,  הן מרגישות את הגוף שלהן ומתחברות אליו. מתחברות אליהן ומפנות את הקשב פנימה. החיבור הזה, משנה את כל היחס לעצמן. הן מפסיקות לפגוע בעצמן ונוקטות בצעדים חיוביים, שמפתיעים אפילו את ההורים. הן הופכות למנהיגות, לוקחות אחריות, עובדות במלוא המוטיבציה ומתנסות בחוויות חדשות. 

~ בסשנים של ריפוי בעזרת עיסוי, המערכת הרגשית נרגעת. הויסות הרגשי משתנה והופך להיות משהו שהוא בידיים שלהן. 

נכון, אסטרטגיות למידה זה דבר חשוב, אך תאר/י לך כמה העולם של הילד/ה שלך יישתנה, כשהיא מחובר/ת לעצמה ולגופה, מרגיש/ה מוגנן/ת ובטוח/ה 
ונזכרת איך זה מרגיש ~ כשהעולם רגוע. 

מאוד אשמח לשוחח טלפונית בשיחת היכרות, לשמוע עליכן/ם
 ואף לפגוש אתכן/ם.