אירועים אחרונים


FDA : אין קשר בין צבעי מאכל להיפראקטיביות תורשתית

http://www.fda.gov/downloads/AdvisoryCommittees/CommitteesMeetingMaterials
/FoodAdvisoryCommittee/UCM248549.pdf


FDA - הועדה המייעצת למזון מסיקה שלא הוכח קשר נסיבתי בין חשיפה לצבעי מאכל 
לבין היפראקטיביות בילדים באוכלוסיה הרגילה. אולם, אצל ילדים עם הפרעות קשב 
עם/ ללא היפראקטי...


01.04.2011

הפרעת הקשב והריכוז במערכת החינוך - איך זה נראה?

http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/hafraatKeshev.htm
הידע החינוכי והקליני מלמדים כי תלמיד בעל הפרעות קשב וריכוז מצליח בתנאים בהם הסביבה הפיסית והאנושית מותאמת לצרכיו. הסביבה האנושית מורכבת מהורים ומורים. לפיכך המטרה המרכזית שמערכת החינוך לקחה על עצמה הוא לסי...


25.03.2011

התפתחות נפשית של העצמי- התמודדות עם ADHD בבית הספר

http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Shefi/LikuyeyLemida/yeda/HitpatchutNafshit.htm

ההתמודדות עם ADHD דורשת מחברי הצוות החינוכי להכיר בתפקידם כסוכני שינוי במיתרים הפנימיים ביותר של נפש התלמיד. תלמיד עם ADHD מגיע למערכת החינוך לא רק עם פיגור בהתפתחותו הנירולוגית אלא גם עם ליקוי בהתפת...


25.03.2011