רוב בעלי הפרעת הקשב והריכוז המבוגרים שומרים אותה בסוד ממקום העבודה. הסביבה איננה יודעת להכיל את הבעיה שנתפסת כסטריאוטיפ שלילי על העובד. הפתרון: ייצוג עצמי - העובד ילמד להציג את עצמו על מנת שיוכל לתפקד, עמידה בלוח זמנים, אסרטיביות וניהול דיאלוג בין המעסיק לעובד.
http://www.ynet.co....
03.07.2015
הכנת שעורי הבית של ילד עם הפרעת קשב עלולה להתמשך ללא סוף ולגרום לעימות עם ההורים. כדי לחסוך עימותים ובעיקר להבטיח את ביצוע המשימה המורכבת, מוצעות 9 עצות הכוללות: התעדכנות, זמן קבוע, סביבה מרגיעה, דילול הכמות, התארגנות, ליווי, יצירת עניין, חיזוקים ופעילות גופנית להוצאת מרץ.
http://www.ynet.co.il/art...
02.07.2015
דר' יהודית אל-דור מסבירה את חשיבות המידע של המורה אודות תלמידו:
מורה רואה את התלמיד על רצף לאורך זמן לעומת מאבחן שמסתכל על התלמיד בנקודת זמן אחת. בנוסף, המורה רואה גם ילדים אחרים ויכול להשוות לנורמה בכיתתו. האינפורמציה של המורים קריטית להפניית התלמיד לאבחון לקות למידה.
02.07.2015