אירועים אחרונים


סטטיסטיקות של פתיחה לפי שעה ביום

סטטיסטיקות של פתיחה לפי שעה ביום

האם השעה ביום קובעת 
את מידת הפתיחה של המסר?

האם הנמענים פותחים יותר מיילים בבוקר, בצהריים או בערב?
האם כדאי לשלוח את המייל בבוקר, בצהריים או בערב?
האם למצב תיבת הדוא"ל יש השפעה על מידת פתיחת המייל החדש?
האם לשעה ביום יש השפעה על מידת הפעולה שהנמען ינקוט כמתבקש במסר?

לחצו על הקיש...


14.10.2017

למי אנחנו שולחים את המייל?

למי אנחנו שולחים את המייל?

האם הנמען הוא גבר או אשה? נשוי או רווקה? עצמאי או שכירה? האם הוא פותח מיילים? מתי הוא פותח מיילים? איך לגרום לו להסכים לקבל מכם מיילים וגם לפתוח אותם?
עבורך,
איש מקצוע מומחה  בטיפול, חינוך ואימון אנשים,
מיועדת סידרת המסרים, שתערוך היכרות בינך לבין רשימת התפוצה שלך. ...


14.10.2017

גוף ונפש - שיתוף הפעולה לשכפול חשיפתך

גוף ונפש - שיתוף הפעולה לשכפול חשיפתך

מסר חשיפת מומחים וירטואלי:
BodyWays  ו-"קשבים"
בשיתוף פעולה משכפל חשיפה

שלום רב, 
הנה הזדמנות נוספת לחשוף את הסדנה, ההופעה או ההרצאה שלך לעשרות אלפי אנשים השואפים להתפתחות אישית, וכן למנהלי כח אדם, רכזי תרבות, מנהלי בתי ספר, ועדי הורים, מנהלי מכונים...


05.10.2017