עלון קשב ADHD


איך תמצב את עצמך כאוטוריטה בתחומך?

איך תמצב את עצמך כאוטוריטה בתחומך?

קשבים 
לחברי אינדקס המומחים שלום רב,
כידוע לכם, בחודש שעבר שלחתם אליי עשרות טיפים שימושיים אשר התפרסמו בעלוני קשב ADHDהמדוורים בתחילת כל חודש אזרחי לאלפי מנויים. אתם מוזמנים להמשיך לשלוח אליי עוד טיפים מוצלחים להתמודדות עם ADHD. כל טיפ יכיל תוכן ענייני וקרדיט עם שם, מספר טלפון או דוא"ל או אתר להתקשרות, ובסך הכל 25 מילים.

תודה על התגייסותכם להגדלת ארגז הכלים של אנשי וילדי ה-ADHD, אשר מהווים 10% מן האוכלוסיה הכללית.

קראתי מאמר מועיל שמסביר איך למצב את עצמי כאוטוריטה בתחום שלי. אני בטוחה שהוא יעניין גם אותך, :

כיצד להפוך ל"אוטוריטה" בתחומי?
אמיר הרדוף וערן שטרן

אחת הדילמות הנפוצות ביותר של בעלי עסק מצליחים היא: אני נותן שרות מעולה ללקוחות שלי, או שאני מוכר להם מוצר יוצא דופן. הלקוחות שכבר נהנים מהמוצר או השרות שלי, אינם מפסיקים לשבח ולהודות לי על כך. ולמרות שאני מסתכל על התחרות סביבי ואיני רואה אף אחד שם שיש לו את הידע, המומחיות והנסיון כמו לי, השוק עיוור לכך ומתייחס אלי כמו "עוד אחד" מכל אותם ה"אחרים"... כיצד אני יכול למצב את עצמי כאוטוריטה בתחום שלי?
הנה התשובה הפשוטה לשאלה הזו - עליך להכריז על עצמך ככזה.
האמת היא, שאם אתה לא תעשה את זה, אף אחד אחר לא יעשה זאת במקומך. השלב הראשון אם כן, הוא להכריז על עצמך כמומחה בתחומך - בכל אמצעי תקשורת בו אתה משתמש היום, ובאלו בהם תשתמש בעתיד.
השלב הבא הוא להוכיח זאת לקהל הרחב.
ואיך תוכל להוכיח זאת?
התשובה לכך נעוצה בהפצה: על ידי כך שתפיץ את הידע היחודי שלך לכמה שיותר אנשים. ככל שיותר אנשים יחשפו לידע הייחודי שלך, יותר אנשים יחשפו אליך, ויותר אנשים יפתחו אמון בידע שלך, תפתח הובלה בתחומך, יותר אנשים יכירו אותך ויכירו בך כאוטוריטה בתחום.
נשמע פשוט מדי? זה באמת פשוט. והסיבה שבעלי העסק הטובים ביותר לא מפיצים את הידע שלהם היא שאינם יודעים עד כמה הם באמת יודעים.

 

תודה על קריאת עלון קשב ADHD
אני מזמינה אותך לחכות ביחד לעלון הבא. 

בברכה,

זיוה דינה - קשבים
יעוץ להפרעת קשב
דיוורי טיפול, חינוך, אימון
לקהלי יעד מותאמים במיוחד

adhdindex.co.il



ה​​רשם לעלון כדי לקבל עדכונים על הטיפול ​בהפרעת קשב ADHD:

עלון קשב ADHD למשפחה

עלון קשב ADHD למבוגרים

הרשם ל"קשבים" כדי לקבל עדכונים לאנשי טיפול, חינוך ואימון:

״קשבים״ להתפתחות מקצועית


20.02.2016